oh babybaaby

hejhej!
Skoldagen gick fort idag!
Börja med:
Elevensval - Där jag bara satt och snacka med Elina & Julia för jag hade ingenting att göra!
Engelska - Hade ju prov, men det gick ändå ganska bra!
Språkval - Såg film, minns inte vad den heter men den är iaf bra.
LUNCH - köttsoppa......
Svenska - då redigera vi våran film
Slöjd - Men hade hål så jag fortsatte att redigera filmen!
Iaf har just ätit middag, på ett tag blire nog att gå ut och vara med min lillasyster ett litet tag som jag har lovattt!
Sen blire att plugga lite engelska eftersom jag har prov på fredag, och ska nog göra lite fysik också om jag hinner och orkar..   -.- !   Nu blire att lyssna på musik och bara ta det lugnt!
BYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0