Dynamite

Hej snyggingar! ;)
Torsdag är typ det värsta jag vet nästan, för dagen går så sjukt sakta.. USCH..
Jag försov mig i morse också, så kom försent ungefär 15 min?
Dagen såg iaf ut såhär
- matte
- so
- svenska, spelade in film.
- no
- LUNCH
- no
- musik
- matte
Och det kändes som att jag hade vart på skolan i flera år, somnade på musiken också!
jag är ju verkligen så duktig..
Åt för ett tag sen, det var tacos idag, och brukar tycka om det men idag så var jag inte så sugen på det, men fick iaf ner lite i magen..
På ett tag hoppas jag att min älskade mamma skjutsar mig till Patrik för jag ska titta på hans lilla chinchilla.. :)
Sen blire väl att fara hem och ta det lugnt, och börja packa eftersom jag åker till min gubbe imorgon! hihi  då vet nu pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0