onsdag?

Godmorgon! ;)
Vaknade för ett tag sen, har just duschat!
han inte blogga igår, men iaf jag åkte till stan ganska tidigt vet inte vad klockan var riktigt men vid 10 kanske?
ja, sen mötte jag Frida Eklund, vi gick runt på stan sedan drog vi till hennes skola, där jag var med henne tills 3 då hon slutade, sedan drog vi på stan ett tag, och sen for jag till älsklingen!
Mot kvällen någon gång kom Jonte ( pelles kusin ) och var med oss i några timmar sen drog han hem, sen blev det mys med älsklingen! ;)
Ska snart lägga mig och sova ett tag till, hihi (a) men vafan det är ju lov!
Vid halv fem kommer älsklingen hem, saknar han sjukt mycket..
Senare kommer nog Frida hit, och är social med mig tills pelle kommer hem! :)
Men nu har jag inget mer att berätta, så skriver väl senare!

puss på er sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0