jagälskardig

Du är tillsammans med? - Per skarpsvärd, ( men kallas pelle )
Hur gammal är han/hon? - 17 snart 18
När fyller han/hon år? - 23 november
Vart bor han/hon? - luleå
Ögonfärg? - blå
Har han/hon piercat sig någon gång? - nej
Har han/hon druckit någon gång? - jå
Har han/hon rökt? - jo
Vad har han/hon för färg på rummet? - gråt
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Han skulle nog köpa en ny skoter m.m
Har han/hon någon fobi? - smör?
Är han/hon beroende av något då? - ja antagligen!
Är han/hon envis? - nja, ibland men inte så ofta
Vad gör han/hon på helgerna? - kör skoter är med vänner, eller mig! :)
Beskriv honom/henne med tre ord? - Världens finaste pojkvän.
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - ja, jag tror faktiskt att han skulle bli det!
Du älskar honom/henne? - ja, finns inte ens ord att förklara hur mycket jag älskar honom!
Du har slagit honom/henne? - haha ja, många gånger, men inte hårt :p
Du har roligt med honom/henne? - om jag har!
Du skulle kunna bo med honom/henne? - ja
Du vet någonting om honom/henne? - ganska mycket!
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - många gånger
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - hm, finns en massa!
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - jag gillar allt!
Är du svartsjuk? - ja faktiskt.
OM ER:
Bor ni långt ifrån varandra? - 18 mil?
När blev ni tillsammans? - 12/2-2011
Hur länge har ni då varit tillsammans? - en månad
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - njaa.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - blandat
Har ni sovit över hos varandra? - om vi har,
Har ni bråkat någongång? - jo
Har ni samma åsikter om saker? - oftast
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - 8 dagar
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - jå
Hur länge kommer ni vara tillsammans? - jag hoppas på förevigt..



                                                  du är mitt allt pelle, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0