I

TJA!
Skolan sög idag det enda som var kul idag var nog gympan, vi spelade något som hette typ nr boll eller något sånt!
Vi hade iaf 4 olika sporter, och det var fotboll handboll innebandy och basket! Sedan var vi två lag, vit och gult! sedan satt alla i laget på en bänk sen ropade han något te.x basket 5 personer, alltså skulle fem person från varje lag spela sedan bytte han sport osv, och vart lag vann med 21-13! haha, kanske inte så kul att veta men men.
Efter skolan, drog jag till min syster och var där tills typ halv 6 eller något sånt?
Lekte med Oskar och Krille, haha sen somnade jag i soffan!
Nu sitter jag här och ska göra ett försök till att skriva klart svenskan, men vi får väl se hur det går!
skriver sen puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0