bästavänner

Tack, för att du funnits där då jag behöft dig vid min sida.

Tack för alla gånger du hjälpt mig upp, jag vet inte hur jag ska klara mig nu utan dig vännen!

Jag vill inte ha dig där jag vill ha dig här, jag kommer inte klara mig utan dig, du var fan min allra bästavän, den jag kunde prata allt med, vi har nästan känt varandra i 6 månader, och vi har snackat med varandra varje dag i flera timmar vi hade alltid något att prata om, du fick mig glad och utan dig är jag inte hel, för du är en del av mitt liv. Hur blir det nu? jag kommer inte klara mig, 3 veckor är det längsta vi vart i från varandra och nu ska det bli 2 år :( jag vill bara att du ska komma hem, att du ska kunna ringa mig, jag önskar att allt var som vanligt som det brukade vara! Alla minnen med dig är oslagbara, vi har skrattat vi har gråtit vi har gjort så himla mycket tillsammans, och jag kommer inte glömma en enda sak, alla minnen med dig stoppar jag nu in i mitt hjärta.. Jag hoppas att vi ska få fler då du kommer hem, jag saknar dig redan, vad fan ska jag göra? jag klarar mig inte två år utan dig.Jag tittar på alla bilder vi har på oss två och tänker hur fan ska jag klara mig?.Det var du och jag som det skulle vara.. Vi hade alltid kul, aldrig en lugn stund.
DU är världens underbaraste vän,
du finns där då man behöver en, du lyssnar på det man säger och försöker fixa det direkt..Vi var som syskon för varandra, men nu då du försvinner flera mil ifrån mig, ingen fattar hur ont det gör, ingen!
Kommer du ihåg då vi skulle åka till piteå med bussen? då jag typ vrikade foten, haha fan vad kul vi hade :D
Och då vi var på busstation i luleå då den där lilla killen började prata med oss? haha! det är bara du och jag som fattar hur kul det egentligen var. HAHA och första gången du lyssnade på Gubben i Lådan då den hade funnit jätte länge, men du hade aldrig hört den sen nötttte du sönder låten.. Första minnet med dig på Busstation '' vill du ha en läkerol?'' och efter den meningen blev vi bästavänner, och det kommer vi vara nu och för alltid. Du och jag hand i hand livet ut, den meningen sa du kommer du ihåg det? Nu ska vi kämpa, kämpa igenom all denna skit.
Jag vet att detta är för ditt eget bästa.. Men kan inte låta dig vara där i 2år det går inte!!!
jag klarar mig inte utan dig, men jag ska kämpa för din skull, för din skull ska jag inte gråta jag ska hålla mig på toppen även fast jag bara vill sjunka till botten. 
Du fattar inte hur mycket du betyde/betyder för mig, att skriva hur mycket du betyder för mig och hur bra du är, går intte för orden finns inte och det skulle bli en hel bok med flera tusen sidor.. 

I love you my bestfriend. 

Mina ögon kan tindra
 Mina läppar kan le
Men sorgen i hjärtat
Kan ingen se
Du är så snäll och rar
Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
 För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams
Och om vi bråkar blir vi alltid sams
 Du är den bästa vän ja har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0