born this way

hej!
Förlåt, jag vet jag har varit dålig på att blogga, men var hos älsklingen ihelgen och orkade inte blogga tok en break från bloggen. Men nu är jag tillbaka.
Helgen tillbringades med älsklingen, och vi hade en mys helg, körde lite skoter och var ute!  sen såg vi tv, och bara myste på! <3
I veckan har jag prao, och ja praoar på Hotell Edström, kul men jobbigt! har städat en massa hotellrum idag och gjort lite andra små saker! det tog död på mig, när jag kom hem så somna jag i typ två timmar! gode skönt! :)
Ikväll ska jag nog vara barnvakt och Vendela kommer nog förbi en sväng. ;)
Ihelgen ska jag till älsklingen, saknar dig sjukt mycket pelle ;) <3
Men nu ska jag fixa lite i mitt rum, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0