All i do is win

tju!
Kom hem från skolan för ett litet tag sen, direkt vi kom till skolan frågade vi lena om vi fick se teater och då fick vi det, så då såg vi what's upp såpmi tror jag den hette, men är inte säker! ja, det var en samisk teater den var väl sådär, det var bara jag och Vendela från arvidsjaur sen var det 8;orna och 9;orna från arjeplog som såg, kul att träffa ponne johanna amanda och emma :)
Sen jobbade jag matte, han 102 tal idag! yeh!
Nu ska jag bara ta det lugnt, ska ringa älskligen vid fyra och vara social med han medans han åker buss hem ;)
skriver senare puss

Kommentarer
Postat av: amanda

du är så vacker älskling, jag saknar dig mer än allt som finns



2011-03-29 @ 18:16:03
URL: http://amandaluu.blogg.se/
Postat av: jennifer - photography

du var den som förstod när jag hade tappat bort mig själv

2011-04-03 @ 20:24:04
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0