Radnejaurrr

Hejsan!
vad gör alla nu på sommarlovet? ;)
Själv så har jag just nu vart med mina grannar i stugan.
Alla är dock yngre än mig men en är bara ett år yngre så det är hon jag är med Magdalena heter hon!
Mina Kusin och min Lillebror är ute med båten just nu och fiskar, hmm undra om dom får nån fisk? tveksamt!
Ida ska sova i min lilla stuga också, hehe! jag kan ta kort och visa hur den ser ut imorgon!
Och just nu har jag PANIK! för en del till min Iphone laddare är borta och vet inte vars den är så får ladda genom datorn nu, men vill ju som kunna ladda i ett uttag också!!
Men ska börja leta efter den nu IGEN!
skriver mer ikväll pusshej sötisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0