Lovisa.

Du är så fin vännen.
Jag saknar dig, jag saknar den tiden som vi var med varandra 24/7!
Vi hittade alltid på något, och vi hade så otroligt kul, men alla växer väl ifrån varandra.
Men jag trodde aldrig att du och jag skulle glida ifrån varandra, men så blev det.
Du var min absoluta bästavän, som min syster! Du stod alltid vid min sida och du fanns alltid där för mig.
Då jag som behövde någon mest så fanns du där för mig, och du hjälpte mig hela vägen upp!
Man kan verkligen lita på dig upp till tusen. Även fast vi inte är så bra vänner längre så vet jag att jag alltid kan snacka med dig!
Det är helt otrolig hur en sån bra vän du är Lovisa Rönnbo Renberg.
Jag vill bara spola tillbaka tiden, och uppleva allt igen.
Alla våra skratt och våra otroligt sjuka ideer, åh vad jag saknar tiden..
tänk, gotland två sommrar i rad, Luleå ett x antal gånger, Lauker osv.
Vi har så sjukt många minnen tillsammans, men minnerna som vi har tillsammans kommer jag aldrig glömma vännen, dom kommer alltid finnas någonstans i mitt hjärta!
i love you my friend and i miss you


gotland 2010

systrar föralltid!

Kommentarer
Postat av: lovisa

det behöver inte nödvändigtvis vara över:):)

allt vi gjort är världsbäst!<3

2011-06-06 @ 22:13:23
URL: http://annalovisaronnborenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0