linnea är mitt namn

hellu
Har tråk eller ne eller jo eller skit samma!
Pappa gick iaf ut med hunden nu, så sitter och ser någon skit film, tycker jag eftersom jag inte fattar något! HAHA
Imorgon blir det att umgås med Lovisa på dagen och mot kvällen blire att träffa Nathalie och Rebecca innan dom far till Piteå/Skellefteå. Senare mot kvällen blire att umgås med Vendela! Blir nog en härlig dag! :D Hoppas bara att det blir fint väder!
Snart är det skolavslutning, känns skönt men även tråkigt att vara ifrån alla kompisar (nästan).
Eftersom dom flesta åker bort, men känner på mig att denna sommar kommer bli den bästa på länge!
Dels så kommer nog sommarlovet att tillbringas mest med min underbara pojkvän, men han jobbar ju dom 3 första veckorna kommer bli svårt att vara utan han, men kan ju iaf träffa han en helg, för han måste ju såklart få vara med sina kompisar också! :) :( Men han hinner iaf att vara med på några kalvmärkningar! :)
du har ni iaf fåt veta lite mer ointressanta saker! bye ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0