en helt onödig skoldag.

Tjobre! D
Jag tycker verkligen att denna dag har vart så ***** onödig..
Började 10:05 med Engelska i 35 minuter, sen bild i 20 minuter sen LUNCH och sen gympa i en kvart?! :S
Alltså varför kan vi inte bara få vara ledig en sån här dag, jag tycker egenligen att hela veckan är onödig..
Men det är ju bara att hålla ut, för det är ju inte många dagar kvar nu till skolavslutningen!
Just nu sitter jag ute i solen, gode fint!
Det har vart så sjukt varmt idag och jag hade alldeles för varma kläder..!
Ikväll ska jag umgås med min söta lilla syster Saga. Vet inte vad vi ska göra men ute ska vi iaf vara när vi för en gångs skull har så här varmt! :)
Men nu ska jag göra något annat, tjing! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0