Arvidsjaur

Tjena!

Just nu är jag i Arvidsjaur, ska sova här inatt hos min mormor.
Har teater imorgon och efter det får jag skjuts till min stuga och en liten bit därifrån blir det nog första kalvmärkningen för i år jag LÄNGTAR!
Kom hit vid kanske 17:30 ungefär och då åt jag sen drog jag direkt ut och träffade Rebecka för vi hade en hel del att prata om! Men nu är jag hemma efter en chill kväll med härligt folk!
Imorgon kommer jag ha fullt upp att göra, ska på intersport och inhandla nå ''skogsbyxor'' sen köpa godis till stugan, träffa Rebecka sen dra och träna teater!
Hoppas att veckan kommer gå fort, för jag saknar min pojkvän så himla mycket! :(

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0