1 dag kvar nu!

Tja!
Idag har det vart väldigt varmt, vi skulle börja klockan nio på gielas!
Men för det första så försov jag mig till tjugo i nio och då skyndade jag mig ut med Tyra sen kom Patrik och Evelina och hämtade mig, sen skjutsade han oss till gielas men då skulle vi till flygsaken och eftersom alla cykla/gick så raggade vi ett tag och sen så for vi dit men då var det ingen från våran klass där utom Felicia. Så då ragga vi och försökte ringa till alla i klassen och ingen svara utom den sista vi ringde och det var Patrik och han sa att vi skulle vara på gielas men då vi kom fram så slutade vi och då var klockan tio! haha snyggt! ;)
Och efter det köpte jag Lovisa Stina Jesper Kotte Fredrik Linus Norberg Joel glass på teckan!
Det var många som bada idag, men det gjorde inte jag för jag blir ofta förkyld när jag badar och jag ville inte ha en förkylning under början av sommarlovet! Så jag skippade badet idag ;)

Sen har vi ju serverat 9;orna idag också det var faktiskt jättte trevligt!
Och vi fick ju samma mat efter dom gått ;)

Nu sitter jag med färg i håret, ska färga det lite mörkare för mitt börja bli så ljust.
Senare ikväll ska jag till Kyrkan och se på min lillebrors skolavslutning, sen så ska jag sova hos världens bästa Lovisa inatt också!










då vet ni tjo hej






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0