storforsennn

Hej på dig.

Teater gick hyffsat bra igår, när jag kom till mormor så var jag ganska trött åt duscha, sen somna jag.
Tog den tidiga bussen till Luleå idag, och höll på att frysa ihjäl på bussarna det var ju svin kallt.
Men iallafall när jag kom in till stan väntade min söta pojkvän just utanför bussen, sedan gick vi vidare in till stan för att mötta upp Jonte ( Pelles kusin ), vi gick runt och tittade sen åt vi på Max..
Middagen gjorde jag idag och det blev kyckling och ris med wokgrönsaker, GOTT!
Nu har vi just bakat chokladbollar, för Pelle ville ha det.
Nu blire att ta det lugnt resten av kvällen, imorgon väntar ett äventyr i storforsen med Pelle hans mamma och Per.
pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0