stan

Godmorgon! :)

Förlåt att jag inte bloggade igår, men tog den tidiga bussen till Luleå och sen när vi kom till Pelle så hade han inget internet, sry!
Så kan berätta om gårdagen nu istället.
Vi var i stan ca halv elva, sen så kom hans mamma och mötte oss på busstationen, sen drog vi in till stan för jag skulle shoppa. Jag fick med mig ungefär 15 saker hem, och Pelle fick bära alla mina påsar :D
Så nu är jag 1300 kronor fattigare.. :(  Sen när vi kom hem såg vi Tv och myste. det var allt som hände igår typ.
Justja fick träffa Vendela igår också innan vi åkte till Luleå, och det var verkligen såååååååååå längesen jag träffade henne, så vi hade mycket att prata.

Jag och Pelle vaknade för ett litet tag sen, har just duschat håret och nu ska vi äta innan vi drar in till stan å chillar. bloggar mer sen pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0