sju sorger

TJU

Förlåt, jag bloggade inte igår kväll men jag tänkte göra det, men det blev inte så nu berättar jag istället!
Vi åkte ju till Lotten igår, och åt middag det blev grillat och pommes och det var så sjukt gott! Sen plockade vi jordgubbar från hennes land, och jag ÄLSKAR jordgubbar och hennes var hur goda som helst.
Vi tog en buss vid 21.00 till Bergnäset, vi drog in på den nya kiosken och köpte ostbågar.
Senare på kväll satt vi framför Tv:n och myste, och vid tolv somnade jag.
Det var allt om gårdagen.

Nu är jag ny duschad.
Vaknade vid halv tre ungefär, sen gick jag upp och diskade och gjorde varma mackor till jag och älsklingen.
Och nu har vi städat lite i rummet.
Ikväll funderar jag och älsklingen på att äta i stan, typ kina/thaimat. För det är ju HUR GOTT SOM HELST!
Hade inget mer att berätta nu, så hejdo! :)



SAKNAR DIG SOM BARA DEN AMANDA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0