Sandträsk

HejHej!

Sorry, att jag inte har bloggat tidigare idag.
Men mamma väckte oss vid tolv, och vi skulle åka på kalvmärkning i Sandträsk klockan två och jag skulle ju städa Jörgens bil, så då blev det snabbt upp hur sängen. Innan jag städade bilen så gjorde jag Bullens korv och mos, efter jag hade ätit så satte jag igång med att städa Jörgens bil, och det var nödvändigt kan jag säga dig! Men jag hann inte helt klart, för jag var tvungen att packa min väska och städa i lillstugan som vi sov i, men då tog min söta mamma över! :)
Men jag får väl städa den en gång till lite nogare då, eftersom jag fick pengar för det! Men vi får se hur det blir med det.
Imorgon åker jag och Pelle till Luleå och vi ska sova hos hans mamma, nära stan (y) Imorgon ska jag gå på stan, för jag måste verkligen köpa nya skor och lite annat.
Nu ska vi fika sen sova. Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0