per skarpsvärd <3

Tjena.
Jag har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft tid, men därför kan jag skriva lite nu om dagarna som har gått.
I Fredags drog jag till Luleå för att överraska min underbara pojkvän. Var med Moa i stan till klockan två då Pelle kom in till stan. Vid 15:50 tog vi bussen från Luleå till radnejaur.
I lördgas för vi på loppis med min fina familj, mormor, leif och min underbara pojkvän, vi hittade inte alls något, men dom andra hittade en massa!
I Söndags var jag först med mamma Saga och Isak i Arjeplog och handla, sen for jag till skogen med Pelle och Jörgen där vi tillbringade hela dagen. :)
På ett tag ska vi fara och leta renar med Jörgen, så vi kommer väl för det mesta att vara i skogen idag också! :)
Får bli ett inlägg när jag kommer hem, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0