mitt hjärta är du

Tjenare sötisar!
Just nu sitter jag och Pelle och tittar ut på sjön genom fönstret, riktigt mysigt!
Idag vaknade vi för första gången TIDIGT, klockan tolv ungefär så idag har vi hunnit med otroligt mycket.
Först fikade vi, sen gick vi ner och bada alla utom Jörgen och Pelle... Sen for jag mamma Pelle och Jörgen på Silvermuseet i Arjeplog, sen åt vi pizza efter det vidare till Galtispouda och sen blev det att gå på loppis ett tag!
När vi kom hem så blev det ännu mera bad, sen har vi spelat Yatzy med mamma och Saga, och mamma vann och jag kom tvåa och Pelle kom sist. hehe! Vi har just grillat varma mackor äver elden, som blev hur goda som helst! :D
Men nu blev Pelle less på att jag sitter vid datorn så nu är det hans tur.
Sovgott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0