KLÄDERNA


Från gina tricot 129:- tror jag den kostade.

Från Monki, vet dock ej vad den kostade 150:- är vad jag tror.

Från monki, minns inte priset.

från Bikbok för 75:- tror jag.

kappahl 25:-

H&M 50:-



H&M 50:- så otroligt skön kofta!

haremsbyxor från JC 61:-

Bikbok minns inte priset.

BH 129:- från Lindex


Mina nya skor från din sko för 199:- I LOVE THEM


Monki 80:- fast jag fick ju den av PELLE <3
Köpte lite andra saker också, men har inte tagit fler bilder det var ett par shorts 4 par trosor örhängen och lite små saker.

Till middag blev det kebab med ris, gode gött!
Nu ska vi se några filmer, känner mig lite sjuk idag också..
Så det är nog bäst att ta det lungt, så man känner sig piggare imorgon.
Bloggar mer sen tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0