kärlekens tunga

Tjobre :)
Idag har jag städat mammas bil, och den blev super fin! :D Men det tog typ 2 och en halv timme och jag tog bara insidan. :O
Pelle har fixat med veden, han är så duktig.
Har hunnit att bada ett bra tag också, det var hur skönt som helst i vattnet och vi hade tur att solen kom fram idag igen! :D
Men just nu på himlen är det mörk, och åskan kommer väl snart och jag är dö rädd åskan och Pelle ligger och sover och vill inte väcka honom, hm måste komma på något bra sätt att väcka han på så han inte blir sur ;)

Min underbara vän Amanda Lundmark ska hjälpa mig att fixa lite på bloggen idag, WHOHO! :D
Har börjat tänka, och nu ska jag bli både bättre och seriösare på att blogga. Det fixar jag nog, hoppas jag iaf! ;)
Men nu ska jag chilla sönder, puss & kram! :)
en dskdnnc bild från när jag var hos Amanda förra året typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0