jag vill känna att jag levt mitt liv

Tjabba, fick sluta tidigare idag, för vi hade gympa! och vi var så himla duktiga.
Vi hade bollspel idag, eller nått sånt.
Vi körde tagen med boll, sen typ hemlig beskyddare och sen något som jag inte kom ihåg namnet på, haha!
Men det var ändå kul, vi fick beröm från alla lära om att vi hade vart jätte duktiga, och det är inte vanligt för våran klass, fast det var väl för att Pawel var borta idag! haha skoja ba Pawel ;)
Ska börja plugga på engelskan nu, har det imorgon och kan verkligen ingenting!...
Sen blire ett litet fika, eftersom Saga fyller åt som sagt!
Senare ikväll blire att fara på backen med Vendela, jao! :)
Men nu måste jag verkligen börja plugga! :(
mark & ssup



en bild på jag och elina. love u gumman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0