Grattis kära syster!

God morgon!

vakna för crika 20 min sen, eller jag klev upp då, vaknade typ kl 06:10 hahah, men jag var as trött!
efter 7 någon gång, så sjöng vi ju såklart för min kära lillasyster! och hon fick tårta, och en massa presenter vet inte riktigt vad allting var. Men ja det mesta som hon ville ha fick hon väll trorjah! ;)
 
Nu ska jag iaf gå ner och fika, sen blire att dra till skolan! tagg or not....

Har en kort dag idag, (yyy) slutar halv tre, vet inte om jag kommer dirr hem, ska säkert vara med Amanda tills fyra. :) så jag bloggar då jag kommer hem eller något sånt! ;)

Nä nu måste jag packa gympa kläder, har ju gympa idag love it.......

 Puss & Kram



cp bild, men jaja. den får duggggggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0