söndag!

Tju.
Kom just hem från samhället, drog från stina vid 11 kanske?
Sen har jag vart med Emil, Markus, Marcus, Ponne och Pawel, vi har typ vart på Marios och tre kronor, för Emil och Markus käka, sen följde jag Marcus en bit till Pawel och sen drog jag hem, ska snart tillbaka till stina och hämta min väska!  :)

Gårdagen var väl okej, vi pratade mest och lysnna på musik, och sedan drog vi på Statiol ett tag.
Helgen har seriöst gått jävligt fort.
Ikväll blir det att färga håret, för det ser hemskt ut, och det börjar bli as nötttt. inte bra har ju typ färgat det 10000 gånger denna månad, så efter ikväll blir det inte att färga på ett tag.

Imorgon kommer min älskling hit, och han blir här tills på Fredag sen drar vi till Luleå och är där tills på Söndag! ;)

Men nu blire att chilla tills pappsen kommer hem!
skriver senare pussen



saknar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0