Onsdag.

tjusan!
Kom just hem från skolan.
Dagen gick väldigt fort idag. Tur var väl det!
Vi såg en film idag, fast vi hann inte se klart den, men vi ska typ göra det imorgon!
Filmen hette Älska mig.
Det handlade om en Tjej som hette Alice som var mobbad, hon hade inga kompisar, Och en av hennes gamla kompis har nu blivit populär.
Alla är på henne, och sedan tar en tjej en bild på henne när dom bytter om.
Sen bjuder en ''populär tjej'' henne på en fest, och Alice går dit, sedan står dom och skriker på henne hur ful hon är, så hon springer där ifrån och då vill hennes gamla kompis springa efter henne, fast hon vågar inte, och killen som gillar henne också. Sedan har vi inte sett något mer, men vi får nog se den imorgon!
Jag tycker det var en bra film, för själv så hatar jag mobbning, det är så otroligt onödigt.
Och alla killar bahh men åh orka bry sig, men varför kan dom bara inte fatta, hur kul tror dom att det är att bli mobbad? ne usch.
Men nu har jag inte tid att skriva mer ska äta, sen blire plugg till musik provet som vi har imorgon.

Vi hörs sen, ha en bra kväll!
 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0