vittjåkk

tjena.
Idag har jag hunnit en massa saker! :D
For till mamma vid två kanske? Sen ringde Frank och fråga om jag skulle med på Vittjåkk så då åkte jag med Jocke Frank och Linnea dit, ändå härligt att ta en skoter tur i den kalla kylan fast det var ju kallt, men det är ju så det brukar vara! ;)
Sen var jag med Vendela och vi gick väl runt på samhället, och det händer verkligen ingenting i Arvidsjaur i helgen helt dött ute ju! Sen träffa vi Patrik och Niklas så vi var med dom ett tag, sen drog jag med syrran och Tommy och ragga ett tag sen for jag hem för jag fick så himla ont skallen. Så jag såg tv med Pappa och Åsa ( hans brud )
vi såg först någon serie och när den var slut så gick jag en lång sväng med Tyra ( våran hund, eller Sandras hund )
Det var riktigt mysigt att gå i kvälls kylan, och när jag komme hem igen så såg vi Jägarna på tv4+ ! ändå bra film, tycker jag!  :)
Men nu ska jag nog se en film eller lite tv å sen blire att sova är så himla trött! och har typ inte sovit något på hela veckan! :(
Hoppas att alla haft en riktigt bra Lördag! Pussen ;):D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0