godnatt sötisar! :)

tjafan.
Just kommit hem från bion. :)
För dom som inte vet så var det Harry Potter jag såg.
Den var faktiskt bra, men sorlig.. huvva!
Ska inte säga så mycket mer för dom som inte sett den.
Kvällen/ dagen har spenderats med världens mest trögaste person Vendela Hallnor! haha ;)
Vi var ju på Gielas och basta och de, efter det drog vi på Frasses eftersom Vendela skulle äta!
Och efter hon hade ätit så gick vi ut, och det var svinkallt, så då drog vi hem till mig och var där tills vi skulle på bion.
Ja så mycket mer har jag inte gjort idag!
Träffade Sanna och Julia på bion också.. :)
Nu hade jag tänk att gå och göra något att äta, så jag hinner nog inte blogga något mer ikväll, Skola imorgon......
Men det är ju bara 3 skoldagar kvar sen är det lov, jippi!  :D
Sovgott alla. pussen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0